4 Nisan 2016 Pazartesi

Benim Adım 13

Bugün blogumuzda bir konuk yazarımız var; sevgili arkadaşım Elvan Bekiroğlu... Elvan bize, tatlı kızı Bade'yle beraber okuduğu "Benim Adım 13" adlı kitabı anlatıyor. Videoda ise, Bade kitabını kendisi okuyor.









Yazar: Melek Özlem Sezer
Resimleyen: Afra Elif
24 sayfa, 16x23 cm.
Evrensel Çocuk Kitaplığı









Çocuklarımıza kitap sevgisini aşılamak hep o fikri hür vicdanı hür nesil yetiştirmek dileğimiz için en önemli şeylerden biri bence...Hele ki teknolojinin kucağında oturan yeni nesil çocuklarımızı kitapların büyülü dünyasına sokmak daha büyük emek istiyor.

Dört yaşına girmek üzere olan kızım evin her köşesinde (bir kitaplığımız olmadığı için) kitaplara dokunabiliyor.Odası çok küçük olduğu için de oldukça basit bir ayakkabılığı kendimiz boyadık, çiviledik, üç beş tahta parçasını bir araya getirip bir kitaplık yaptık.Kitaplarını kendi isteğine göre kendi yerleştirdi.



Bebekliğinden beri çok düşkün olduğu bir kaç kitabı var.Onlardan biri de Evrensel Çocuk Kitaplığı'ndan çıkan "Benim Adım 13".





Kara kedi, mırnav.pissttt...Zavallı kara kediler renkleri yüzünden hep uğursuz oldular,istenmediler. Bizim kahramanımız da hem kara bir kedicik hem de adı 13...




Kitap çocuklara ötekileştirmemeyi, görüntüsü yüzünden karşımızdaki bir kedi de olsa küçümsememeyi, onu olduğu gibi sevmeyi, insanların önyargısı yüzünden kimseyi dışlamamayı öğretiyor.



Keşke büyükler de küçük yaştan bu duyguları özümsemiş olsaydı, o zaman dünyamızın nasıl daha yaşanılır bir yer olduğunu siz takdir edin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...