23 Şubat 2016 Salı

Bondigo Banyo Kitabı - Ormandaki Arkadaşlar



Her yerde ve her durumda kitap okumayı seven Ahmet Selim banyoda kitap okuma keyfinden mahrum mu kalsaydı? Olacak şey değildi, neyse ki imdadımıza "Bondigo Banyo Kitabı - Ormandaki Arkadaşlar" yetişti.

Çok bilinen bir alışveriş sitesinden oyuncak, mama tabağı,alıştırma bardağı gibi üst düzey gerekli şeyleri (!) sipariş verirken rastlamıştım bu kitaba. (O zamanlar tek sosyalleşme mecram internetti, yani evden en fazla markete kadar uzaklaşabildiğim günler...) Çok düşünmeden, o sevmezse ben oynarım mantığıyla ekledim sepete kitabı.




Kitabı, hiç diğer oyuncaklar arasına karıştırmadan ilk banyoda verdik Ahmet Selim'in eline.Üstünden sular akarken bir kitaba/resimlere bakmak çok hoşuna gitti.Canlı renklerle resimlenmiş, her biri bulutlara uzanan başlarıyla sevimli hayvanlar vardı kitabında, daha ne olsundu?


Yumuşak bir plastikten yapılmış banyo kitabı altı sayfadan oluşuyor.Kullanılan malzeme çok hafif olduğu için suda batmıyor. Kitabın ilk sayfasında bir düdük var. Bebeğin canı sıkıldığında düdüğe basıp ilgisini çekmek - anlık da olsa - mümkün. Her sayfada, ormanda yaşayan bir hayvan var. Hepsine tek tek bakıp onlarla ilgili komik bir hikaye anlatmak mümkün.


Oğluşum, bu kitapla hep keyifle oynuyor. Tabii kitap, her zaman ve her banyoda elinin altında değil. Ara sıra çıkarıp veriyorum ki, daha uzun süre oyalanabilsin. Bizim özellikle saç tararken yaşadığımız krizleri daha kolay atlatabilmemizi sağlayan kitabı, erken iki yaş sendromlu yavrusu olan tüm annelere tavsiye ederim...

Bondigo Banyo Kitabı - Ormandaki Arkadaşlar'ın bir de "Okyanustaki Arkadaşlar" versiyonu var. Kim düşündüyse bravo diyor ve sayfaları sizin için çeviriyoruz.




6 yorum:

  1. Banyoda kitap; iyi fikir... Sevgili Ahmet Selim, sözün, kitabın bol olsun... Saç taramak da neymiş bu arada???
    Deniz

    YanıtlaSil
  2. Denizim teşekkürler:)) Selimo'nun lüle saçları kuru hiç taranmıyor, banyoda tarıyoruz, ne yapalım:))

    YanıtlaSil
  3. Banyo kitabı bir harika. Ne de güzel düşünüp yapmışlar. Bizde de okyanus versiyonu var. Ben bazen dışarı çıkarken de atıyorum çantama. Dònüşte temizlemesi rahat eşyalarımızın arasında :) Keyifli okumalar kuzucuğa.

    YanıtlaSil
  4. Banyo kitabı bir harika. Ne de güzel düşünüp yapmışlar. Bizde de okyanus versiyonu var. Ben bazen dışarı çıkarken de atıyorum çantama. Dònüşte temizlemesi rahat eşyalarımızın arasında :) Keyifli okumalar kuzucuğa.

    YanıtlaSil
  5. Tuğba Hanım, valla düşünenin aklına sağlık diyorum ben de:) Ziyaretiniz için de teşekkür ederim ayrıca.

    YanıtlaSil
  6. Tuğba Hanım, valla düşünenin aklına sağlık diyorum ben de:) Ziyaretiniz için de teşekkür ederim ayrıca.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...